Despre Cum să vinzi (ebook) carte
Scopul tău adevărat este să îi devii consilier, să știi să-i explici de ce are nevoie de un anumit produs ori serviciu și cu ce îi va îmbunătăți viața.
Mai important decât semnarea unui contract este ca, în urma ei, clientul să vrea să păstreze relația cu tine, să vă împrieteniți și să beneficiați amândoi în viitor de schimbul de bunuri și de idei. Este vorba despre o filozofie complexă și onestă, diferită de cea a majorității vânzătorilor.
Azi, mai mult ca oricând, la baza oricărei vânzări se află relațiile interumane. În epoca internetului și a rețelelor de socializare, în care avem la dispoziție o mulțime de opțiuni, încrederea reciprocă este cu atât mai importantă. Din această carte vei învăța cum să-ți construiești credibilitatea și cum să pui bazele unei colaborări solide, pe termen lung.
Traducere de Maria Tudose
Editura Curtea Veche
ISBN 9786064414137
În acest moment nu există recenzii pentru această carte
Dale Carnegie
După absolvirea facultăţii, vinde cursuri prin corespondenţă în Nebraska şi obţine câteva roluri ca actor la New York, fără mare succes. În 1912, este angajat de Young Men Christian Association să predea cursuri pentru adulţi şi descoperă, accidental, o metodă prin care poate diminua teama celor care vorbesc în faţa unui public numeros. Astfel începe faimoasa carieră de orator şi autor de mare succes a lui Dale Carnegie. În următorii doi ani, Carnegie îşi rafinează cursul, venind în întâmpinarea dorinţei americanului mediu de a-şi întări încrederea în sine. Îşi schimbă numele din Carnegey în Carnegie, ceea ce reprezintă o mişcare de marketing inspirată. Începe să publice diverse materiale în care-şi prezintă în mod sistematizat ideile; în 1926, acestea vor fi adunate într-o carte despre vorbirea în public — „Public Speaking: A Practical Course for Business Men”.
MAI MULT