Excelența în afaceri (ebook)

de Jim Collins

Citești nelimitat

Adaugă la wishlist

ebook

Alegi prima carte gratuit, de la € 6,99 / lună cu 2 credite, anulezi oricând.

Ascultă sau citește în app

Dacă ți-a plăcut încearcă și

Se încarcă...

Despre Excelența în afaceri (ebook) carte

Excelența în afaceri este o carte perenă, temele abordate în ea ajungând subiecte de studiu în cadrul programelor MBA. Este una dintre acele scrieri pe care managerii companiilor le citesc și le recitesc mereu, în ciuda trecerii timpului. Toate ideile prezentate reprezintă concluziile unei cercetări minuțioase, care a durat cinci ani, a peste 1400 de companii incluse în clasamentul Fortune 500. Acestea dezvăluie elementele-cheie ale construirii unei afaceri de succes, descriind modul în care doar 11 companii au reușit, de-a lungul timpului, să îndeplinească criteriile excelenței în afaceri.

Una dintre cele mai influente cărți în domeniu, Excelența în afaceri ne oferă o bună înțelegere a motivelor concrete pentru care unele organizații reușesc, iar altele eșuează.
Traducere de Eugen Damian
Editura Curtea Veche
ISBN 978-606-44-1571-4

În acest moment nu există recenzii pentru această carte

Jim Collins

Jim Collins

Jim Collins (n. 1958) este profesor universitar și specialist în evoluţia marilor companii. Şi‑a început cercetările și cariera de profesor la Stanford University Graduate School of Business, unde în 1992 a primit Distinguished Teaching Award. În 1995, a fondat în Boulder, Colorado, un laborator de management, în care își desfășoară cercetările și se consultă cu directori executivi din corporaţii și din sectorul social. Collins are o diplomă în administrarea afacerilor și știinţe matematice obţinută la Stanford și a primit titlul onorific de doctor din partea a două instituţii: University of Colorado și Peter F. Drucker Graduate School of Management, Claremont Graduate University. De‑a lungul timpului, Collins a lucrat cu importanţi directori executivi din peste 100 de corporaţii. De asemenea, a colaborat cu variate organizaţii din sectorul social (de la instituţii pentru educaţie, artă și sănătate până la unele religioase, administrative și guvernamentale). A fost mereu preocupat de felul în care marile companii se dezvoltă, ating marea performanţă și se pot menţine la un nivel excepţional. După ce a investit aproape un sfert de secol în cercetarea acestui subiect, a devenit autor și coautor a şase cărţi, traduse în peste 35 de limbi și vândute în peste 10 milioane de exemplare în întreaga lume.

MAI MULT

Încerci gratuit

în primele 7 zile. Întrerupi oricând.

Acces nelimitat

La mii de audiobooks & eBooks din catalogul Unlimited.

Asculți offline

Poți accesa cărțile și fără conexiune la internet.

Ajustezi viteza

Ascultă audiobooks în ritmul tău.

Naratori celebri

Testezi și alegi vocile care îți plac.

Ai cărțile cu tine

Direct de pe mobil, oriunde ești.